بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

اامروز  برای من روز دیگری است 

این بغض کهنسال دلم 
نرم نرمک
از پیچک زندگی  بالا میرود  
دلم می خواهد 
دامن گل داری بپوشم 
تا جهانی عاشق شود 
آخ از آن النگوهای جرینگ وجرینگ 
کفش های پاشنه بلند 
تق تق تق ...
من لاک هایم را دوست دارم 
ناخن به ناخن 
رنگین کمانی می شوند 
به رنگ عشق
صدای شادی ام
پر کند گوش تمامی شهر را
مشتی  شعر بر دارم
 بپاشم روی تمام لبخندها
.صدای شمعدانی ها را
 با حوصله تر گوش کنم
زمزمه شاپرک ها مستم کند 
پنجره رویا را باز کنم 
رو به خانه پدری
 به مادرم  بسپارم 
ریسه ای از  شب بو ها 
روی موهای بافته شده ام 
آویزان کند 
رها باشم رها 
رها در آسمان تبسم
مثل نسیمی  لای گندم  زار 
 
 تمام روز با  غزل برقصم 
فقط برای خودم باشد 
بگذارهمه  بگویند دلش خوش است

امروزخیال بر شانه ام می نشیند 
و بی درنگ بلند می شود 
 می نشیند 
بلند میشود 
بی آنکه این کلاف سردرگم 
مجالی دهد 
از زنانگی چیزی ببافم...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.