بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

پشت حصار خستگی مانده 

و جار می‌زنیم 

نمی‌خواهیم بمیریم؛


من امروز

صدای کودکانی هستم

 که ردِّ شلاقِ بی‌پناهی 

و بی‌سرپناهی 

کبودشان می‌کند 


من امروز نرجسم ..پرستار

انتخابی‌درکار نیست،

یا مرگ و باز هم یا مرگ،


من امروز مادرم 

مادر تمامی فرشتگان سر بر دار ،


من امروز نیلوفرم 

تاول‌های چرکین تجاوز 

 زخمها در سکوت، 

عمیق و سترگ‌اند،


زخم و فوران خشم 

و درد به حنجره‌ام رسیده 

کنار پنجره می‌ایستم 

و با هر چه که در قدرت و توانم هست  

فریاد می‌زنم 


طنین سهمگین 

کوبش پنجره‌ها‌ی سلول‌ها و بندها، 

درآسمان می‌پیچید.


من صدای تمامی مرگ‌های خاموشم...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.