بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

دلم برای کوچه پس کوچه های مهربانی ها تنگ است .دلم تنگ است برای کودکی ام که پاورچین پاورچین. روی سنگفرش های زندگی بی دغدغه قدم می زدم ..دلم هوای کلاس درس و معلم ومدرسه کرده  اگر کلاسی هست که یک شاگرد نخودی بخواهد من را خبر کنید. همینطور بنشینم و درس دادن و درس گوش کردن بقیه را تماشا کنم و لذت ببرم. حاضرم گوشه دیوار یک لنگه پا هم بایستم. حتی حاضرم دفترهای مشق را جمع کنم و اسمم همیشه در "بدها" باشد . داد و بیداد ناظم ها و معلم را هم به جان می‌خرم فقط بگذارند آن چیزهایی که در زمان خودش قدر ندانستم را یک بار دیگر داشته باشم.  اگر کلاسی هست که یک شاگرد نخودی بخواهد من را خبر کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.