بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

آگاهی درون انسان شکل می گیرد ، متغیرهای جهان بیرون را به درون می بریم و از آنها سکون می سازیم ، این شکلی از آگاهی یا هویت است . جهان بیرون پوست می اندازد ، نو شونده است و درون ما در یک نظم پوشالی در پی معنابخشی به خود و جهان است ، این نظم پوشالی به هویت و هویت طلبی می انجامد ، به آگاهی... ملیت ، نژاد ، دین و مذهب ، ایدیولوژی ، سنت ها و باورها ، تملک ، همه در ما تل انبار می شوند ، در زبان ما ، در ذهن و زبان ما و یک "من" کاذب شکل می گیرد ، منی در کنار من های دیگر ، دیگری در کن...ار من و من در کنار دیگری ، این "من" از تمام متغیرهای بیرونی شکل گرفته است.
من لیبرالم ، او(دیگری) سوسیالیست ، او مسلمان است من بودایی ، من انگلوساکسون ، او ژرمن ، این مال من است و آن مال دیگری.... "من" با فربه شدن همین مفاهیم شکل می گیرد. تلاش برای "قرار" در تمام آن چه عامل "بی قراری" است ، از ما هویت های پوشالی و مالیخولیایی می سازد ، هویت هایی که گاهی به رنگ آتش و خون ظاهر می شوند... هویت هایی که برای شان می جنگیم
احمدرضا غفاری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.