بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

از همین امروز صبح
بزرگترین خیابان سنندج به فرزاد کمانگر تغییر نام داد
از همین امروز صبح
بزرگترین پارک مهاباد به شیرین علم هولی تغییر نام داد
از سپیده ی امروز
همه ی کودکانی که به دنیا آمدند نامشان را « فرهاد وکیلی» گذاشتند
از اولین اشعه ی دم دمای بامداد امروز مهدی اسلامیان چون دریاچه ی وان نامش جاوید شد
از سپیده ی امروز علی حیدریان طاق بستان کرمانشاه است
بفرمایید سنندج را اعدام کنید؟!
سر مهاباد را ببرید
بفرمایید نگذارید کودکان ما به دنیا بیایند؟!
بفرمایید مگذارید باران ببارد و مگذارید گیاه  بروید و مگذارید زمین زندگی کند!
من دیگر از امروز عاشق چشم های شیرین علم هولی هستم
از امروز تمام شعرهایم را گل و ترانه و آوازی خواهم ساخت برای قامت شیرین علم هولی
از امروز من تاری از گیسوان او هستم
از همین امروز من ناخن انگشتان او هستم
از حالا به بعد من دیگر همان جفت کفشی هستم
که او برای آخرین بار پوشید و با آن ها از طناب دار بالا رفت
و از حالا به بعد من النگوهای بجا مانده ی دست ِشیرین علم هولی هستم
جمهوری اعدام اسلامی چه چیزی را به طناب دار نسپرد و اعدام نکرد؟
از رویا تا شعر و از شعر تا زن و از زن تا نان و تا آب و تا گل و تا چشمه
جمهوری اعدام اسلامی آن چه را هرگز نتوانست اعدام کند آینده و آزادی است

شیرکو بیکه س

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.