بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

تصور کن
بهشتى در کار نیست

کار آسانى است اگر سعى کنى

...

وهیچ جهنمى آن پایینها وجود ندارد

بالاى سرمان فقط آسمان است
تصور کن همه مردم دنیا
فقط براى امروز زندگى میکردند

تصور کن هیچ کشورى وجود نداشت
تصورش سخت نیست

هیچ چیز براى کشتن یا کشته شدن وجود نداشت
هیچ دینى در کار نبود

تصور کن همه مردم دنیا
در صلح وصفا زندگى میکردند
ممکن است بگویى من یک خیالبافم
اما من یکى نیستم
در آرزوى روزى هستم که تونیز به ما بپیوندى
ودنیاى همه ما یکى شود

تصور کن هیچ مالکیتى وجود نداشت

بعید میدانم بتوانى

حرص وطمع وجود نداشت

والبته گرسنه اى وجود نداشت وانسانها برادر گونه میزیستند

تصور کن تمام مردم دنیا
تمام دنیا را با هم قسمت میکردند

شاید مرا خیالباف بخوانى
ولى من بتنهایى اینطور فکر نمیکنم

در آرزوى روزى هستم که تو نیز به ما بپیوندى

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.