بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

بیتا

بیتا دل نوشته های رویایی وخیالی نیست، اندوه و حزن یک مادرست، بیتا عشق مادریست به دختر، دلنوشته ی مادرانه، بیتا وبلاگ مادری دل سوخته وفداکاراست که تمام لحظات زندگی را با خاطرات و یاد دخترش زنده ست و زندگی می کند.

دلتنگ..

دلتنگی یعنی:

کنار یه رودخونه باشی

از تشنگی بمیری

من صبورم اما ...

 این بغض گران صبر نمی داند چیست

تمام عمر م با  بغض گذشت..

دلم برای کسی تنگ است که دیگر نیست ....

دلم برای کسی تنگ است که تمام زندگیم بود

دلم برای کسی تنگ است که سرم شانه هایش را آرزو دارد…

دلم برای کسی تنگ است که گوشهایم شنیدن صدایش را حسرت می کشد

دلم برای کسی تنگ است که چشمانم .دیدنش را ارزو میکند 

دلم برای کسی تنگ است که سرنوشتش رفتن بود …

دلم برای کسی تنگ است که سنگ صبورم بود .....

دلم برای کسی تنگ است که مرهم زخمهای کهنه ام بود ....

دلم برای کسی تنگ است که رفیق نیمه راه بود …

دلم تنگ است تنگ .............

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.